Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.
El nou auditori de la Ràpita demanava una actuació a l’alçada de les circumstàncies: Carles Viarnès és un mestre de la neoclàssica, que es loopeja a ell mateix tocant el piano, vestit de theremin i efectes, per donar lloc a unes peces meravelloses i somiadores. De formació clàssica, el seu so ha anat despullant-se d’accessoris per donar protagonisme a l’emoció absoluta, parant també l’oïda al silenci i la puresa del so. Si el seu treball es titula “Schematismus” és perquè aspira a una destil·lació absoluta d’allò esencial. Una meravella que podrem veure en directe acompanyat de Corral, reeditant una col·laboració que només s’ha donat algunes vegades i que dona una volada altíssima a les propostes de tots dos artistes. Una vetllada d’etiqueta.
“A Urban Tactus, Carles Viarnès va integrar-se amb saviesa i sensibilitat a l’escena europea de piano contemporani, pop i tonal, que lideraven compositors com Max Richter, Ólafur Arnalds o Nils Frahm, però Schematismus aspira a un perfecció més gran, a una poesia sagrada; vol ser allà on mestres com Arvo Pärt van trobar moments inoblidables com ‘Für Alina’: en la quasi inexistència de la música, en la reducció màxima de les notes, en el límit més tènue entre el so i el silenci.” (Javier Blánquez)